Solat

Februari 07, 2013
Best pula dengar Radio MinDef tengahari ni. Bertemankan dj yang asyik berceloteh. Mayb dah nak masuk waktu Zohor kot. Asyik nasyid je berkumandang hehe.. Minggu ni sekali pun belum solat kat bawah lagi (Surau hidayah). Asyik solat kat atas je humm.. solat kat bawah je la nanti, kan??. Malam nanti dah nak gerak balik kampung. Esok cuti dah..

Oooh kampung !! dah terbayang-bayang dah hahaha
Dah alang-alang turun nanti boleh gak usha-usha makanan sekali kan. Perut pun dah berlagu dondang sayang.



Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us