5 Menu Burger Paling Padu Di #KBBSTEAK

Oktober 05, 2023

KBB Steak ! Sebenarnya dekat mana KBB Steak ni?? Kitanya tak berapa nak familiar sangat namanya tu. Agak-agak apa yang special dekat situ ye?? Mesti harga makanannya pun mahal kan.

First impression camtulah biasanya kan


KBB Steak

#kbbsteak atau juga dikenali dengan KBB Burger & Steak.

Dah namanya burger and steak. Mestilah femes gan burger gan steak kan. Kalau nak tahu dekat sini aje ada 15 menu burger. Tapi kita certa 5 ajelah ye yang selalu jadi pilihan customer dekat situ. Selebihnya tu korang kena terjah sendiri KKB Steak. Steak pula tak usah cakap la. Bagitau je nak yang mana; Wagyu, Angus, Dry Aged, Butter Dry Aged, Lamb ? Bab harga, kalau dibandingkan dengan burger gourmet.. ia boleh dikatakan berbaloi! 



Cawangan KBB Steak

Mempunyai 2 cawangan, satu dekat Kota Bharu berhadapan dengan JKR dan satu lagi dekat Kuala Terengganu, Jalan Sultan Zainal Abidin. Jangan risau tak susah pun ke KBB Steak tu. Kita boleh guna map je. Staff diorang semua friendly. Itu yang seronok sebenarnya. Tak segan nak bertanya.

Cawangan yang dekat Kota Bharu tu baru je selesai renovate. Berwajah baru dilengkapi dengan Oven Arang Josper yang digunakan untuk memangang steak. Berharga rm100K ++ yang pastinya memberikan experience baru buat pengemar steak. Restoran yang mengutamakan keselesaan pelanggan ini cukup bersih dan kemas. Tempat premium, parking pun banyak.


5  Menu Burger Paling Padu Di #KBBSTEAK

Kenapa burger yang paling padu ?? Tak lain tak bukan kerana ianya selalu jadi pilihan kebanyakkan customer KBB Steak. Dengan burger yang sangat lembut serta juicy. Patty homemade dibuat sendiri menggunakan 100% daging segar yang berkualiti. Tebal dan tak guna mayonis. Harga yang berpatutan dan mampu.

  1. Wagyu Burger 
  2. Wild Burger
  3. Double Meat Extreme
  4. Ultimate Wet
  5. Kambing Bakar
#KBBSTEAK


5  Menu Burger Paling Padu Di #KBBSTEAK

Tengok gambar aje dah meleleh air liur. Tak tertahan untuk nikmatinya tu. Sekali rasa gerenti nak lagi. Tak caya jom cuba sekarang. Untuk makluman lanjut boleh layari sesawang berikut 

Alamat 
  
                KBB Burger & Steak Kota Bharu
                No 2713 Jalan Kuala Krai, 15050 Kota Bharu,
                Kelantan.
                No : 0102581001
                Operating Hours: 12.00PM – 11.00PM (Daily Open) 
    
                KBB Burger & Steak Terengganu
                Lot 4063, Jalan Sultan Zainal Abidin, Kampung Tanjung,
                20000 Kuala Terengganu, Terengganu
                No : 0102541001
                Operating Hours: 12.00PM – 11.00PM (Daily Open)


Share this :

Previous
Next Post »

1 ulasan

  1. harga mesti have2 ni..serammm nak masuk..hehe..tapi sesekali nak reward diri makan sedap, apa salahnya..pejam mata je bayor..janji sedap & berbaloi dengan harga, yea tak...

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com