Selawat Murah Rezeki

Oktober 20, 2017

Haiii assalamualaikum..
tak sempat nak taip panjang-panjang. Hari dah petang sekejap lagi dah nak balik. sebelum kita balik tu jom kita sama-sama hayati selawat ni dulu. Selawat Murah Rezeki, in shaa Allah semoga rezeki kita sentiasa dilimpahi untuk kita semua. Aamiin




Share this :

Previous
Next Post »

11 ulasan

  1. Semoga kita semua dimurahkan rezeki..aaaminn

    BalasPadam
  2. Amin.. semoga kita semua murah rezekinya

    BalasPadam
  3. Salam singgah. Awak dijemput join GA saya! Banyak hadiah nak bagi hihi :)

    http://www.akuseorangtraveler.com/2017/10/tak-nak-sunyi-sepi-lagi-giveaway-by.html

    BalasPadam
  4. Aamiin ya Allah.. hai.. salam Jumaat :)

    Jemput baca artikel terbaru saya : Zaleha Awaluddin

    BalasPadam
  5. semoga bibir dan hati kita dibasahi selawat dan zikrullah. :)

    BalasPadam
  6. selalu terlupa nak buat yang satu ni walhal mudah je.

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us