Everthing at RM5 & Rm10 by Motherhood.com

Mei 02, 2017
Semak email pagi tadi, terbaca satu email ni. Everthing at RM5 & Rm10 dari Motherhood ! Rupanya Motherhood ni merupakan website yang menawarkan barangan baby dari newborn hinggalah kanak-kanak berusia 3 tahun keatas. ciktie tak pernah tau pun Tak kurang juga barangan tuk ibu bersalin. Mudah la nak shopping barangan tuk anak buah ni.


Dulu memang pernah rasa cam tak berbaloi sangat shopping online ni tapi sekarang tak juga !! Yalah shopping online kan tak boleh nak pegang-pegang..nak tilik-tilik kan hahaha. Dengan kekangan masa yang terhad sekarang ni nak pilih-pilih barangan baby ni memang selalu je tergesa-gesa. Kekadang main ambil je bila dah sampai rumah mula la tak puas hati huhuhu.. So, kebetulan pula kempen Everthing at RM5 & Rm10 sedang berlangsung ni.. apa lagi jom la usha-usha tengok mana yang berkenan. Penghantaran percuma tau dengan pembelian RM25 ke atas. 


Motherhood

 Website yang menawarkan barangan bayi, kanak-kanak dan ibu bersalin. Ia meliputi pelbagai jenis kategori barangan bayi yang lengkap seperti lampin, makanan bayi, aksesori, mandian, stroller, kerusi, kereta bayi, fesyen bayi, dekorasi bilik, mainan, fesyen ibu mengandung dan lain-lain lagi. Dimana ia menawarkan  produk dari pelbagai jenama popular yang memang tidak perlu diperkenalkan lagi seperti Purreen, Huggies, Fiffy, Drypers, Owen, Autumz, Ducth Lady, Pigeon, Baby Organix dan banyak lagi. So, pasni kalau terasa nak beli apa-apa barang boleh je singgah website ni sekejap. Dapat cuci-cuci mata dulu pun jadilahh  


Penghantaran adalah percuma dengan setiap pembelian Rm99 keatas dengan satu transaksi. Cuma buat masa ni Motherhood hanya menawarkan penghantaran dalam Malaysia je untuk pasaran luar belum lagi. Masa yang diperlukan untuk penghantaran tu dalam 3-5 hari (S/Malaysia) dan 3-7 hari (Malaysia Timur) *Sabah/Sarawak la kot

Tuk pemulangan barang pula perlu dibuat dalam tempoh 7 hari selepas tarikh penerimaan barang tersebut. Tarikh tu nanti diorang akan cop pada petak yang kita hantar balik kepada diorang tu. 

Barangan RM10


 Ciktie tertarik sangat dengan produk Kath + Belle tu ! Bukan hanya sebab nilai RM10 je tau tapi sebab produk tu sendiri. Terhasil daripada bahan-bahan semulajadi yang bebas toksid.. amat selamat untuk kulit baby tu yang sensitif tu. harga ia pun berpatutan.





Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com