Hello December

Disember 01, 2016
Hello December | Alhamdulillah dah masuk bulan baru dah hari ini. 01 Disember !!
 Selamat datang Disember. 
Welcome December.. 
Ada apa dengan disember?? Rasanya semua orang dah sedia maklum ada apa sebenarnya dengan bulan ini kan atauuuu masih ada yang tak pasti?? 


Ok meh sini nak gtau ada apa dengan bulan disember.
1. Cuti sekolah yeahhhaa 
2. Banjir ๐ŸŒŠ
3. Musim tengkujuh☔☔
4. Krismas๐ŸŽ„
5. Ulang tahun my mother๐ŸŽ‚

Dah jangan tanya lagi ada apa gan bulan ni. Sejuk plus lapar dah ni. Hujan lebat penyambut bulan disember. So, tunggu apa lagi ๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด


Share this :

Previous
Next Post »

2 ulasan

  1. moga mak panjang umur, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan dunia akhirat :) moga kita semua di lindugi dari bencana yang tak di ingini.

    BalasPadam
  2. amiin.. insyaAllah @unni terima kasih ya

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Like Us