Hero Seorang Cinderella

Februari 20, 2017

Hero seorang cinderella | Karya anjell mengisahkan tentang keperitan hidup kehidupan seorang gadis (Nura Medina) yang dipisahkan dari ibu dan abang kandungnya semenjak bayi rentetan fitnah yang dibuat oleh ibu tirinya yang cemburu dengan kebahgiaan ibubapanyq. Dia telah dibesarkan bersama oleh ibu dan kakak tirinya. Kehidupannya tak ubah seperti dongeng cinderella tetapi versi thiller dimana ia banyak melawan kehendak ibu dan kakak tirinya yang bersikap hipokrit di hadapan bapanya.

Suatu malam, seperti ibunya, medina juga telah dihalau dari rumah oleh bapanya kerana difitnah mempunyai hubungan dengan lelaki yang telah diupah oleh kakak tirinya. Walaupun camtu, dia telah diselamatkan oleh seorang lelaki kacak (Tengku Ian Uzzam) merangkak suaminya. Tengku Ian Uzzam ini sebenarnya merupakan anak angkat ibu kandung medina. Dia telah diamanahkan oleh bapanya sendiri untuk menyatukan keluarga ibu angkatnya sebagai syarat persetujuan kepulangan ke Malaysia. Dan disebabkan ibu tiri medina tamatkan harta, amanah yang dipertanggungjawabkan oleh Tengku Ian Uzzam telah dapat dilaksanakan setelah cerita sebenar disebalik fitnah yang ditaburkan diketahui bapa medina.

Best certa ni tau. Tengok tajuk je cam tak menarik hehe.. don't judge a book by its cover k ! Baca dulu sampai habis baru tau camne. 10⭐ ciktie bagi untuk novel ni


Share this :

Previous
Next Post »

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com