Kenapa keluar perkataan berulang-ulang - Ciktie Dot Com

Breaking

Tuesday, May 29, 2018

Kenapa keluar perkataan berulang-ulang


Kenapa keluar perkataan berulang-ulang | Alahaii stress pula awal pagi ni. Penat menaip entri pun belum habis. Tup-tup masa preview banyak perkataan berulang-ulang pula yang keluar nasib baik juga belum publish lagi. Dah jadi berantai-rantai perkataan itu pula. Habis semua perkataan lain jadi perkataan itu !!

Sape pernah alami masalah camni ye?? Camne nak buat ? Atau memang perkataan ini tak boleh guna?? Kalau tak boleh nak tukar dengan ayat apa mewakili perkataan ni?? Dah la masuk kali ini dah 3 kali taip entri yang sama ni huhu 


Terpaksalah screen shot perkataan ni ! Tak sanggup nak biarkan entri dengan ayat berantai ni



6 comments:

  1. kenapa sampai jadi macam ni?? Silap coding ke apa? (。•́︿•̀。)

    ReplyDelete
  2. Tak taulah.. tiba-tiba jadi camni

    ReplyDelete
  3. tu lah siapa yang guna ayat ni mesti keluar berulang sampai penuh screen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yake?? Camni kena tengok coding ia balik la. Risau lagi pula

      Delete
  4. samalah.. hari tue blog sy keluar perkataan Printcious berulang-ulang.. huhu .. jalan penyelesaiannya tukar template haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo..yake. penyelesaian lain tak ada ke?? Sayang la nak tukar tempalte ni

      Delete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox