Sunquick dalam pack baru - Ciktie Dot Com

Breaking

Sunday, December 31, 2017

Sunquick dalam pack baru


Wahhh sekarang Sunquick dah tambah lagi satu cara pemasaran la. Kalau sebelum ini kita pernah tengok Sunquick stail kordial yang dalam bentuk botol-botol camtu je. Tapi kali ni ianya dipasarkan dalam  bentuk camni pula. Comel sangat!! Sape dah cuba jus Sunquick dalam pack comel ni??

Ciktie

Rasanya lebih kurang sama je kan! Nak lagi sedap kalau masuk peti ais. Memang terasa sangat nikmatnya tu.



Beli hari tu satu karton ni Rm10. Dalam tu pula ada 20 pack yang comel-comel camni. Kebetulan member kat pejabat nak beli hari tu kita kira sekalikan la. Lagipun tak pernah dengar lagi ianya dipasarkan dalam bentuk camni. Teringin juga nak cuba.

Ciktie

Apapun ia memang comel. Ciut-miut gitu! Bawa masuk beg kecil pun muat 😀😀 Dan kita dapat tahu Sunquick dalam pack ni bukan je tertumpu pada perisa oren je tapi ada penambahan perisa lain juga.

Ciktie
Akak Fatma kongsi sunquick



1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox