Wordless 15 : Khamis yang hmmm

13:52


1001 kebaikan orang yang belum tentu di tunjukkan kepada kita dan belum tentu kita tau apa kebaikkan seseorang itu. Cam biasa walau sebanyak mana kebaikkan seseorang itu kepada kita yang buruk dan tak elok itu juga akan kita kenang, kan

itulah lumrah manusia 
yang elok dan molek tak di kenang 
yang kurang itu
sentiasa di ungkit-ungkit ya??


You Might Also Like

4 Readers ♥

  1. lumrah manusia.. mudah ingat yang tak baik je..

    ReplyDelete
  2. betul tu.. setiap manusia tu ada kelebihan dan keburukan.. kita sama jer.. yg beza cuma amalan.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist