Niat Ganti Puasa - Ciktie Dot Com

Breaking

Thursday, March 22, 2018

Niat Ganti Puasa


Niat Ganti Puasa | Alhamdulillah, dah masuk 4 Rejab dah kita hari ini. Semoga kita semua diizinkan Allah Taala untuk bertemu Ramadhan lagi kali ini. In Shaa Allah, amiin.

Sekejap je masa berlalu sehari-hari kan. Dalam tak sedar bulan Mac pun dah menghampiri penghujung. Bulan April terasa melambai-lambai dah tu. Semoga apa yang telah dirancangkan untuk sepanjang bulan ini mampu dilaksanakan sehabis baik juga ye. Walaupun bagaimanapun kita hanya mampu merancang. Dia jua yang menentukan segalanya.

Bercerita tentang masa ni! Masih ada lagi ke yang belum gantikan puasa tahun lepas?? Kalau masih ada lagi tu bolehlah usahakan slow-slow mulai sekarang ni. Jangan nanti sampai terlanggar tembok pula ye hikhik Oklahhh sebenarnya ciktie hanya nak kongsikan niat ganti puasa ni je. Tapi dah terlebih-lebih la pula 😅😅 Apapun semoga ianya bermanfaat buat kita semua. In Shaa Allah, aamin.






2 comments:

  1. hi. jmput la join n meriahkan segmen GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/02/wonderful-march-giveaway-by-raydah.html

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox