Wordless Wednesday : Emosi Yang Membahayakan Diri - Ciktie Dot Com

Breaking

Wednesday, March 22, 2017

Wordless Wednesday : Emosi Yang Membahayakan Diri



Wordless Wednesday : Emosi yang membahayakan diri 

Kemarahan - melemahkan jantung
Kesedihan - melemahkab paru-paru
Kerisauan - melemahkan perut
Ketakutan - melemahkan buah pinggang
Tekanan @ Stress - melemahkan hati dan otak



6 comments:

  1. Pentingnya untuk kita mengelak dari perangai-perangai yang bersifat negatif.
    Cuma kadang2 ada limit juga kita punya diri ni kan? hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..itulah sebabnya kenapa kita diajar supaya terus bersabar

      Delete
  2. sy prnh marah yang sangat2 marah. memang x dpt control dah. tetiba zappp... terasa pedih di bahagian hati untuk sesaat dua. jgn kita biarkan diri kita dijajah oleh 5 geng di atas tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la..pas marah tu macam² rasa tapi yang sebetulnya menyesal la

      Delete
    2. kan, dah terlajak marah memang akan menyesal lepas tu ��

      Delete
  3. betul hidup ini tak perlu stress dan serabut...

    aturkan secara baik

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox