Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 3 Januari 2017 - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Tuesday, November 29, 2016

Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 3 Januari 2017

Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 3 Januari 2017 | Alhamdulillah !! Dah tau dah bila bonus kakitangan awam akan dibayar. Mula-mula ingatkan hujung bulan Januari 2017 tapi rupanya tak..awal bulan. Alhamdulillah, syukur.  Sesi persekolahan untuk sesi 2017 pun bakal bermula 3 Januari 2017 kan?? Bonus untuk penjawat awam pun bakal dibuat pada tanggal yang sama. So, mesti busy la sikit hari tu kan dengan kemasukkan pelajar-pelajar baru. mak ayah nak uruskan keperluan anak-anak lagi. Betul tak? Tak percaya kita tunggu tanggal 3 Januari 2017 nanti ya. peace


3 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox