Breaking

Tuesday, April 10, 2018

Video Khairy Jamaluddin

Korang dah tengok dah video ni?? Kalau nak tahu ini kali ke-2 ciktie tengok video ni. Mula-mula tengok semalam masa layan cerita dekat Tv9. Dan kali ni ciktie tengok dekat youtube je. Ciktie bukan nak kupas isu kandungan video ni ke apa cuma ciktie nak bagitau yang ciktie suka gaya selamba Menteri Belia & Sukan ni. Nampak cool je 😄 suka tengok tau. Memang dia ni punya aura tersendiri betul la.




Kalau video tak boleh buka. Klik pautan https://youtu.be/1A6tBDiGjyg untuk melihatnya ye. 

Apapun ciktie cuma nak ingatkan satu je! Apapun fahaman politik kita ciktie harap kita semua boleh menjaga batas-batas kita sebaiknya demi menjaga keamanan dan keharmonian yang kita kecapi ini. Sama-samalah kita menghormati perbezaan fahaman masing-masing tanpa menguriskan hati mana-mana pihak ye. Tak moh gaduh-gaduh ye. Penat la nengok pun 



1 comment:

  1. Teruja dengan kreativiti video tu dihasilkan. Zumal harap YB KJ jadi PM suatu masa nanti...

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox