Breaking

Sunday, April 1, 2018

Tudung Bawal Rm1.50 Sehelai

Makaiiii murah betul !! Terkejut juga ciktie tadi. Macam tak percaya pun ada sebabnya kalau kat luar harga ia masih lagi mahal. Mula-mula masuk kedai itu hanya nak tengok-tengok je tapi dah tak jadi tengok dah la. Rempat terus 7 helai hehe.. Kedai bunga tapi ada juga jual tudung ! Kelas ko jahhh

Tudung Bawal Rm1.50 Sehelai

Ok, sebenarnya kedai tu nak clear stok ! Stok lama katanya. Kainnya ok tiada masalah pun. Sulamnya simple je lebih kurang sulam tudung yang ciktie baru beli 2 minggu lepas atas Pasar Siti Khadijah. Yalahhh mungkin sebab sekarang ni permintaan tudung sulam macam ni tak berapa sangat. Itu yang diorang nak clear kan stok kot!! Tapi tahukah diorang yang tudung camni sebenarnya masih lagi menjadi perhatian. Kalau tak tiadanya ciktie rembat sampai 7 helai sekali tu 😚

Sekarang ni ciktie perasan trend tudung yang ada banyak batu tu kan. Cantik tapi nampak cam beria pun ada tapiii tak bermakna ciktie tak nak tak suka. Cuma kena pandai sesuaikan la je. Tak mahulah orang kata kita ni jangok sangat 

Ok, itu ajelah untuk pembukaan bulan baru ni !




6 comments:

  1. Cantik-cantik tudung ciktie tu. Rezeki dapat harga murah camtu

    ReplyDelete
  2. mak aihh..murahnya..ni klu kat KL, mau berebut org masuk ke kedai yg jual ni...

    ReplyDelete
  3. mak aihh..murahnya..ni klu kat KL, mau berebut org masuk ke kedai yg jual ni...

    ReplyDelete
  4. Murah betul. Rezeki la tu dapat beli tudung cantik-cantik dengan harga murah...

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox