Terpilih sebagai top commentor di Blog Fiezasani - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Wednesday, March 28, 2018

Terpilih sebagai top commentor di Blog Fiezasani

Alhamdulillah, berpeluang lagi sekali ciktie bergelar top commentor untuk bulan Februari! Kalau bulan Januari yang lalu dah  terpilihsebagai top komentator untuk blog Starlavenderluna.Blogspot dan Seindahcerita.blogspot tapi kali ini peluang itu datang dari blog www.fiezasani.xyz pula. Terima kasih kak Fieza! Hadiah tu dah selamat sampai ke tangan ciktie dah. Ciktie suka sangat!


Tak sangka boleh terpilih sebenarnya ni! Sebabnya bermula bulan Februari hari tu sampailah sekarang ciktie tak berapa sihat dan asyik sibuk je. Blogwalking pun mana-mana blog yang tinggalkan komen jelah..itupun tak sempat nak scroll bloglist yang banyak-banyak tu. Dah alang-alang korang dah baca entri ni apa kata singgah blog kak Fieza pula..


Kalau nak tahu kak Fieza ni sukakan sesuatu yang Beauty!  Itulah sebab kenapa dekat blog kak fieza banyak bercerita tentang kecantikan. maCam biasa ciktie pinjam header ye kak fieza !! 







8 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox