Breaking

Sunday, March 11, 2018

Jom cantik bersama Medic Serum By RenoSkin

Anda nak cantik?
Anda mengalami masalah kulit kering? sensitif? bersisik? gatal-gatal dan alahan kulit? Perkenalkan Medic Serum Aktif yang diformulakan untuk kulit sensitif dan ekzema. Menggunakan 100% bahan semulajadi, tiada pewangi sintetik, tiada paraben serta mengandungi vitamin A, E dan K. Solusi lengkap dalam satu ramuan!


Kadang-kala kita terasa rendah diri bila berhadapan dengan orang sekeliling apabila mengalami masalah kulit. Nak bersalam dengan orang pun segan je rasanya. Lagi-lagi kalau kita baru je lepas cuci pinggan mangkuk. Tapak tangan tu tak usah cakap la diri sendiri pun tak sanggup nak tengok ☹️ Itu yang terpaksa simpan losyen banyak tempat. Dah jadi rutin pula tiap kali cuci tangan wajib pakai losyen 😵

Tapi itu cerita sebelum menggunakan Medic Serum ni. Sekarang tak perlu lagi beli losyen banyak-banyak dan simpan ia dekat banyak tempat. Cukup sekadar ada satu Medic Serum. Bukan sekadar duit belanja beli losyen dapat dijimatkan tapi ia juga dapat membantu masalah kulit sensitif yang kita hadapi tu.


Sehari 2 kali guna! Sebelah pagi sekali dan sekali lagi sebelah malam. Kalau korang nak tahu Medic Serum ini lebih kurang macam losyen la. Bukan lebih kurang lagi memang dah losyen la mctieee !! Ia mempunyai nutrien yang baik untuk kulit bermasalah.

Dihasilkan dari komponen campuran herba semulajadi bersama bahan aktif ekstrak vitamin E dan A menjadikan ia lebih berkesan 70-80 kali ganda berbanding vitamin sintetik. Kaya dengan pelembab semulajadi.
Dicipta khas untuk pengguna yang ingin bertukar dari produk berasaskan bahan kimia kepada bahan semulajadi dan penggunaannya sesuai untuk bayi hingga orang dewasa.

Bertindak melembapkan kulit sekaligus membantu kulit sensitif, membantu mengurangkan kegatalan, mengurangkan radang ekzema, memulihkan sel kulit yang rosak, mencantikkan struktur kulit dan yang paling ia mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Masalah ruam lampin pun antara darinya ye.


Dengan menggunakan ekstrak buah zaitun, ekstrak kelapa asli, herba Rosemary, agen pelembap semulajadi, anti radang, anti-bakteria dan anti-kulat tekstur Medic Serum ini mudah meresap walaupun kelihatan pekat dan berwarna jernih camtu. Apa yang bestnya ia tidak seperti losyen lain. Tidak berminyak dan tidak melekit! Baunya pun best. Macam aromaterapi..rilex je..anak buah sorang ni pun suka!

Peluang baik juga buat korang yang berada di luar sana ! Sekiranya berminat untuk menjana pendapatan dan menjadi salah seorang daripada ahli keluarga RenoSkin bolehlah berhubung terus atau whatsapp ke nombor 0164907155 

Kegunaan Medic Skin
  • Meredakan ekzema dan psoriasis
  • Melembapkan kulit
  • Merawat dan mencegah ruam lampin
  • Merawat jangkitan kulat dan bakteria
  • Merawat luka melecur
  • Menyuburkan rambut
  • Menghilangkan regangan kulit
  • Memudarkan pigmentasi
  • Memudarkan parut
  • Merawat gatal-gatal, merah dan alahan kulit.

Untuk pengujian sapukan Medic Serum ini secara nipis sahaja dulu dekat pelipat lengan dalam semalaman. Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan, kemungkinan kita alergik terhadap herba. Jadi hentikan penggunaannya. 

Dan jika sebaliknya tiada gatal-gatal dan kemerahan kita boleh teruskan penggunaannya. Sapukan secara nipis pada bahagian bermasalah itu 2 kali sehari selepas mandi.

Dan bagi korang yang sebelum ini telah menggunakan sapuan berkimia, gejala semakin merah atau gatal dibahagian bermasalah  itu adalah perkara biasa. Cuba sapukan Medic Serum ini secara nipis dan konsisten bagi membiarkan ia serasi dengan kulit kita.

Jangan lupa simpan ia pada suhu bilik dan jauhi kanak-kanak ye!

Produk ini hanya untuk kegunaan luaran sahaja. Elakkan bercampur dengan produk yang lain untuk kesan yang memberangsangkan. Dan ini adalah persediaan herba. Jika gejala berlarutan, sila dapatkan nasihat doktor perubatan!

Antara testimoni mereka yang telah menggunakan Medic Serum




















Untuk dapatkan maklumat lebih lanjut boleh layari

FB : RenoSkin HQ
No.telefon/ whatsapp : 0164907155


7 comments:

  1. wah. mcm all in aje kegunaan nyer.
    mcm2 masalah dpt dirawat, ciktie.

    ReplyDelete
  2. aida memang utamakan produk herba, ciktie.
    sebab less bahan kimia. so tak mudarat kan apa2.
    biar lambat kesannya, janji berkesan, kan?
    aida tgh mencari utk anak dara aida, kak Nurin.
    utk muka dia. tapi tu la... lom jumpa yg sesuai.

    ReplyDelete
  3. wah macam2 boleh rawat... testimoni pun banyak ni.. tak rugi kalau beli

    ReplyDelete
  4. Macam2 kegunaan reno skin rupanya.. nak beli la utk kegunaan satu rumah..

    ReplyDelete
  5. oo..ni jenis sapuan la kiranya, yea

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox