LightBlog

Breaking

LightBlog

Saturday, November 18, 2017

Veil Izara

Veil Izara

Tahniah! Dah selamat bergelar isteri orang dah. Semalam dah tengok dah sikit gambar kahwin diorang. Tapi kali ni nak tengok lagi hehe bukan apa sebab suka sangat tengok lakonan dia. Lagipun dia memang cantik kan. Selena Gomez versi Malaysia. Jadi bila dia dah kahwin lagi-lagi la nak tengok. Orang dah lawa. Pakai apa pun tetap cantik inikan pula mengenakan rekaan Datuk Rizalman Ibrahim lagi la.

Veil Izara

Tapi perasan tak veil dia pakai tu tak seperti veil yang kita pernah tengok. Biasa veil yang kita tengok tu kainnya lembut. Terletak elok atas kepala tapi dia punya lain kan?? Tengok sekali gaya dia pakai veil tu tak ubah cam selendang kerabat diraja India pakai kan. Tak pernah tengok ya?? Boleh rujuk gambar kat sini certa JodhaAkbar yang pernah bersiaran di saluran Zee dulu. Kalau ciktie salah minta maaf ya..

Datuk Rizalman Ibrahim

Apapun tahniah sekali lagi buat pelakon kesukaan ciktie, Izara Aishah (25) yang telah selamat bergelar isteri dengan sekali lafaz kepada Muhammad Adib Khalid (27) yang juga merupakan anak tiri Datuk Seri Siti Nurhaliza yang berlangsung dalam satu majlis di Damansara kelmarin. Sama cantik sama padan. Semoga berbahagia selamanya. Aamiin

Veil Izara






4 comments:

  1. cantik izara cuma lucu bila baca netizen komen pasal veil tu di twitter.

    ReplyDelete
  2. Memang macam-macam cerita keluar pasal veil dia tu...eish...eish...

    Jangan ketinggalan untuk membaca artikel terbaru saya by MaMa Chantique

    ReplyDelete
  3. tapi dia pakai macam mana pun dia canti hahaha <3

    ppssst jemput join ga sha ; http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer
Adbox