Bintik apa ni ?? - Ciktie Dot Com

Breaking

Tuesday, September 18, 2018

Bintik apa ni ??


Bintik apa ni ?? | Makin banyak pula bintik-bintik ni naik. Tengahari semalam my sis yang juga mak kepada si kenit Fatma ni ada tunjukkan bintik ni dekat ciktie. Tapii masa tu dekat kaki tu tiadalah timbul banyak camni. Balik kerja tadi tengok makin banyak pula. Bintik apa ni, bukan campak kan macam ni ?? 


Gatal katanya tadi !! Kesian pula tengok budak kecil ni. Nak elak dari dia mengaru terus je suruh mandi. Nasib baik dia nak je..kalau sebelum ini aduhaiii jenuh jugak la.




Dah bawa pergi jumpa doktor tapii dengar katanya tak sempat doktor nak tengok dia pergi menyorok belakang pintu. Takut benar dah dia bila kena jumpa doktor gara-gara kena sedut je sebelum ini. Sekarang ni duk main handphone maknya sambil-sambil main kain pastu main masak-masak. Kalau dah namanya budak memang tak pernah nak duduk diamlah kan. Sakit-sakit pun masih lasak !!





5 comments:

  1. Macam scabies...or kudis buta disebabkan hama.....nak pasti lagi jumpa doktor...

    ReplyDelete
  2. kesiannya dia! Takut merebak makin banyak je ke tempat lain. Semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. tak pasti la cik tie..alergik ke apa...ada alergik tak dengan apa2..

    ReplyDelete
  4. sian pulak dia,, doktor cakap apa,, semoga cepat sembuh adik comell..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox