Juara Piala Dunia 2018 - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, July 16, 2018

Juara Piala Dunia 2018




Juara Piala Dunia 2018 | Tahniah Perancis !! Berjaya merangkul gelaran juara piala dunia buat kali ke-2. Dan kali pertama mereka merangkulnya adalah pada tahun 1998.


Tahniah juga buat pasukan Croatia yang berjaya memberi saingan yang cukup sengit sebentar tadi. 

Firsttime ni tau ciktie layan bola piala dunia walaupun bukan sepenuhnya tadi. Sebelum ini tak pernah layan pun sebab tak tau nak sokong pasukan mana hehe. Malam ini pun sama sebenarnya tapi nak juga tengok final. Btw memang best tengok diorang main. Laju dan cepat je memasing bawa bola.

Daripada 32 pasukan yang menyertainya dan inilah keputusan rasmi kejuaraannya. Tahniah semua !! Tak sabar nak tengok penutup sukan ini.






3 comments:

  1. wahhhh... menang besar ni.... tahniah perancis...

    ReplyDelete
  2. mek sokong Croatia walaupun nombor 2

    ReplyDelete
  3. aida tau kejuaraan ni.
    tapi langsung tak tgk hi hi hi...

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox