Permainan Atas Talian Paling Popular Semalaya

Mac 20, 2024 Add Comment
Permainan Atas Talian Paling Popular Semalaya

Best pula bila dapat main games camni ! Ralik pula kita jadinya. Nasib baiklah tiada mana-mana kerja yang urgent lagi. Dapatlah slow-slow menyelam sambil minum air kan.

Buka je terus dah boleh play. Tak perlu nak kena download, nak kena install baru nak boleh main. Haa kalau takut orang perasan orang perasan kita mengadap pc tengah main games, kita boleh je main melalui phone. Lagi mudah nak bergerak, orang pun tak perasan apa yang kita buat. 


Jimat ruang jimat space, tak perlu install, tak perlu download! Kira on dan terus main, tak semestinya nak main tu kena cukup orang ataupun kena buka melalui komputer. Dengan phone pun boleh, sambil-sambil sembang ataupun menunggu orang pun boleh main. 



culinaryschools.org

Kalau nak tahu, culinaryschools.org juga lebih dikenali dengan culinaryschools.org games (permainan atas talian) takpun culinaryschools.org/kids-games ! Kenapa 'kids games' mungkin sebab games kita lebih terarah kepada kanak-kanak ataupun budak-budak walapun sebenarnya bukan budak-budak aje yang berminat dengannya tu. Kita yang dah besar panjang pun sebenarnya turut tertumpu kepada games tu kan.

Tapi yang bestnya culinaryschools.org mempunyai beratus-ratus koleksi permainan berlainan dalam talian. Dari yang paling asas hingga yang mencabar, semua ada janji kita ada masa je untuk terokainya. Mudah, simple dan jimat. Tak perlu bayar, tak perlu nak daftar, tak kena install, free je nak main. Satu lagi yang penting tiada iklan-iklan yang tiba-tiba muncul tu. 


Tapi selain permainan, culinaryschools.org ini juga ada tool lain yang lagi best sebenarnya tau. Mungkin ada dikalangan kita yang lebih tertarik padanya antaranya jeng.jeng.. tapi yang ni korang explore sendiri la ye sebabnya kita cuma nak certa pasal games dekat yang kita suka ni je. Pinjam ayat susanti tu kejap, Asyik gitu !!

Tool lain selain culinaryschools.org/kids-games antaranya :-

https://www.culinaryschools.org/blog/weight-loss/

https://www.culinaryschools.org/blog/body-fat-calculator/

https://www.culinaryschools.org/blog/workout-calories/

https://www.culinaryschools.org/career-info/conversion/

https://www.culinaryschools.org/tip-calculator/


3 permainan atas talian paling popular semalaya

Tom & Jerry Picture Jumble

Mencabar sikit la sebabnya ada timeup ! 30saat je.. kalau kita tak berjaya selesaikan puzzle tu ia akan back ke games 1st !! Seronok tu memang seronok cumanya rasa geram je sikit hehe

Asyik tak sempat nak siap tu



Onet Fruit Classic

Ok, yang ni biasa je tapi yang ni la yang kita suka..cari antara 2 mana yang sama. Tapi yang ni la yang kita suka.. Onet Fruit Classic ia bagi kita 5 kali peluang utk tukar posisi ataupun kedudukan buah tu. Kita nak terus tukar atau nak tunggu boleh klik simbol sebelah kanta pembesar tu 


Yang ni yang last, best juga la layan terutamanya sambil-sambil mengadap kerja dekat pejabat. Tak boleh mencabar sangat nanti kan ralit sangat tak peka dengan sekeliling pula.

Main-main juga kerja tetap kena jalan kan. So, kena pandai-pandai ye la


Candy Jam 

Sama aje cara main candy tu, ia akan bagitau nak yang mana. Kemudian kita kena cepat-cepat siapkan task tu. Tak boleh bazirkan masa sebabnya masa yang tinggal tu akan diguna untuk level seterusnya. Kira sambung je masa dari 1st game tu next level dan masa diberi cuma 3 minit untuk selesaikannya.

Mencabar juga la nak kena kejar masa kan. Kalau nak cuba korang boleh tekan << sini >>


Ok inilah antara 3 permainan atas talian yang menjadi pilihan ciktie setakat ini. Kalau untuk korang pula yang mana jadi pilihan ya ?? Mungkin boleh kongsi bersama sementara masih ada masa ni nak explore.


My Ping in TotalPing.com