Salam Maal Hijrah - Ciktie Dot Com

Breaking

Monday, September 10, 2018

Salam Maal Hijrah


Salam Maal Hijrah | Sekejap je masa berlalu dah masuk tahun baru. Cerita disebalik lipatan 1439H baru je ditutup dan bermulalah lebaran baru 1440H. Semoga lebaran baru kali ini lebih baik dan lebih bermakna lagi buat kita semua. 

1440H
Salam Maal Hijrah

Dan semoga yang baik yang elok sepanjang tahun lepas dapat dibawa dan diteruskan lagi pada tahun ini. Dan yang tak berapa nak elok tu kita boleh buatkan sempadan  bagi meneruskan kehidupan sepanjang tahun ini. In Shaa Allah, aamin..














5 comments:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox