Nazrin - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Monday, June 11, 2018

Nazrin

Nazrin | Macam dah lama pula tak tengok budak baru nak membesar ni. Geram betul tengok dia ni. Bulat, putih dah macam perempuan dah dengan bulu matanya yang camtu. Sekarang ini dalam proses nak belajar bangunlah pula. Nak berdiri lepas tu berjalan pula. Inipun tengah ligat ke hulu ke hilir. Orang dah pandai merangkak. Pantang betul orang halang apa yang dibuatnya tu. Mulalah mulut kecil dia tu menjerit 1 rumah hikhik



Amacam comel tak saya ?? Saya baru berumur 9 bulan tau lagi 3 bulan genap setahun usia saya. Sebelum ini saya budak baik je. Susah nak dengar saya menjerit ataupun meragam tapi sekarang tak lagi hikhik.



Ia betul sangat !! Budak ni sebelum pandai merangkak, senyap je susah nak dengar suara dia ni. Diam je..tak banyak ragam. Senang sangat nak jaga. Dengan sape-sape pun ok.









3 comments:

  1. comelnya nazrin! Geram je tengok tangan dia tu macam michelin dah

    ReplyDelete
  2. tgn dio ya Allah. brapo kg ni tie.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox