Klinik Kesihatan Bandar Kota Bharu - Ciktie Dot Com

Breaking

Sunday, June 17, 2018

Klinik Kesihatan Bandar Kota Bharu


Klinik Kesihatan Bandar Kota Bharu | Sabar menunggu giliran 1087 ! Kesian budak Naufal ni. Penyakit asma dia datang lagi.. dari  malam tadi lagi asyik merengek. Pagi tadi je dapat tidur ok kejap lepas tu merengek tak habis lagi sampailah sekarang bawa mai sini.


Harapnya lepas sedup kejak jagi ok la.. ramai pula orang kat sini hari ni !! ingatkan tadi nak je ke klinik 1 Malaysia je lepas ke klinik pengkalan Chepa tadi tapiii disebabkan tersalah masuk jalan terus menghala ke sini. Sebelum ini kalau jadi camni terus bawa ke kecemasan hospital kota Bharu sebelah ini tapi risau karang dibuatnya dia kena tahan diwab pula.

Ushhh nasib baik juga pagi tadi tak jadi ikut rombongan orang akad nikah kalau tak nak buat macamana la. Ehhh giliran kita dah sampai dah la..



5 comments:

  1. kesiannya meragam sebab tak tahan sakit. Semoga cepat sembuh ye naufal

    ReplyDelete
  2. sian bb plak. semoga cepat sembuh ya..

    ReplyDelete
  3. Syafakallah, semoga Naufal sihat

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox