Wordless : Sekadar Renungan - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Wednesday, May 23, 2018

Wordless : Sekadar Renungan

Wordless : Sekadar Renungan | Dah lama rasanya blog ini sunyi tanpa wordless ! Awal kemunculan blog ini dulu suka sangat buat wordless. Asal je jumpa apa-apa perkataan ataupun ayat yang kita suka mesti akan masuk senarai wordless ni.. 


Tak faham, terangkan
Tak betul, nasihatkan
Tak tahu, tunjukkan
Tak jelas, jelaskan
Tak mampu, usahakan
Tak percaya?? Renung-renungkan

Samalah dengan ayat yang ini !! Dah lama dalam simpanan sebenarnya. Cuma sekarang baru sempat nak update kat sini. Setiap bait ayat ia betul-betul mempunyai makna dan erti yang tersendiri. Semoga ianya bermanfaat buat kita semua. Selamat beramal




No comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox