Breaking

Wednesday, May 16, 2018

Les Chaveux Tonic Balm Pertama Di Malaysia

Les Chaveux Tonic Balm Pertama Di Malaysia | Masih lagi tercari-cari penyelesaian terhadap masalah rambut?? Rambut jarang, berkelumumur, kusut, beruban atau apa-apa masalah rambut lagi?? Sebenarnya masalah ini bukan saja dihadapi oleh kaum Adam tetapi ia turut dihadapi juga oleh kaum Hawa! Kadangkala  tu orang kita ni terasa segan nak mengaku kan. Tapi tak apa sekarang ini dah ada macam-macam produk yang timbul bak cendawan tumbuh orang kata sebagai penyelesaian terhadap masalah rambut yang kita hadapi ini.


Taknak cerita panjang. Ciktie nak bagitau korang pasal tonic balm pertama di Malaysia ni. Ada yang dah tahu ke pasal ni?? Memang dah femes dah produk ini. Tak kisah la ciktie nak juga bagitau kat jurnal kesayangan ciktie ni hehe sebenarnya Les Chaveux Petua Turun-Temurun ini bukan je sesuai untuk orang lelaki tetapi  ia juga sesuai untuk orang perempuan cam ciktie ni juga !

Apa itu Les Chaveux
Kalau nak tahu produk Les Chaveux ini bukan pomade tau ! Ia sebenarnya hair balm, sesuai sangat untuk rawatan rambut hair treatment. 100% bahan organik dimana 99% kandungannya adalah minyak buah keras dan 1% lagi adalah herba yang digunakan untuk menghasilkannya dalam bentuk balm. Dalam erti kata lain produk ini hanya revolusi dari buah keras dalam bentuk balm.




Selamat digunakan, halal dan ianya tidak berminyak. Dengan bau lemak kacang manis atau seakan peanut butter gabungan minyak buah keras, matahari dan herba lain, ia boleh digunakan sebagai minyak rambut setiap hari. Sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Warga emas pun boleh tau. Dan yang paling penting ianya mudah dicuci !


Tonic balm pertama di malaysia berasaskan buah keras !!!
✔ Membantu melebatkan rambut
✔ Menghilangkan bau hapak rambut
✔ Melembutkan rambut yang kasar
✔ Merawat kulit kepala
✔ Mengurangkan kelemumur pada kulit kepala
✔ Mengurangkan gatal pada kepala
✔ Memulihkan rambut yang rosak

1 pack ini (50 gram) hanya berharga Rm38 je. Untuk Sabah Sarawak ciktie tak pasti la harganya sama atau tak ! Dan ianya mampu bertahan selama 1 bulan tapi bergantung kepada penggunaannya juga la. Memang untung dan jimat sangat ! Untuk hasil terbaik korang boleh lihat selepas 3 hari penggunaanya.


Cara penggunaannya
Step 1⃣
Guna pada waktu malam dan pagi untuk dapatkan kesan lebih cepat. Kalau nak guna waktu malam sahaja pun tiada masalah

Step 2⃣
Keringkan rambut anda

Step 3⃣
Ratakan ia pada tapak tangan atau hujung jari anda

Step 4⃣
Sapukan di tempat yang bermasalah contohnya di tempat yang anda nak lebatkan rambut yang botak atau tempat rambut gugur.. pastikan balm ini kene pada kulit kepala anda untuk nampak kesan yang cepat.

Step 5⃣
Urutkan di tempat bermasalah itu dalam masa 2-5minit je.

Step 6⃣
Anda memang digalakkan guna 2 Kali sehari produk ini. Yang penting kene rajin ye !

Tapi untuk kesan yang lagi cepat.. setiap kali nak guna tuam dulu ianya dengan kain suam..lap dengan kain suam di kepala..pastu keringkan.. kemudian barulah sapu dan urut chaveux ye.

Beribu pejabat di Perak, produk Les Chaveus ini korang boleh perolehinya dengan menghubungi Kamarul di talian 014-8009980. Nak call pun boleh nak WhatsApp pun boleh. Kalau dia dah ada berdekatan dengan tempat korang in Shaa Allah, dia boleh hantarkan terus tapi kalau tak. Korang kena tunggu dia poskan dulu jelah ye




Untuk korang yang berada di kawasan Kota Bharu, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Pantai Cahaya Bulan, Pasir Pekan Penghantaran secara percuma 

Berita baik buat korang !! Korang nak guna sendiri pun boleh nak jadi ejen produk ini pun boleh. Orang kata sambil-sambil guna sambil-sambil tambah income betul tak. Nak jadi ejen nanti korang hubungi  je Kamarul di talian kat bawah ini ya.

Untuk maklumat lanjut berkenaan produk Les Chaveus Petua Turun-Temurun ini korang boleh hubungi 


Kamarul Yoe Solution 
Telefon : 014-8009980
Facebook : 
Page Facebook :
Instagram :

Berikut adalah testimoni mereka yang sudah menggunakan Les Chaveus 😘

















5 comments:

  1. Wahh tetau je ika memang tgh mencari sesuatu yang boleh melebatkan rambut. I mean pertumbuhan rambut. Thanks for sharing :)
    Ika datang singgah sini :)
    https://ikashoid.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Wow, teruja tengok resultnya, rasa nak cuba laa...

    ReplyDelete
  3. wah..mcm best ni..k.fiezz ada masalah rambut beruban..huhu..macam tertarik je nak try...

    ReplyDelete
  4. wah..mcm best ni..k.fiezz ada masalah rambut beruban..huhu..macam tertarik je nak try...

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox