Jadual Waktu Berbuka Puasa & Imsak 2018 Negeri Kelantan - Ciktie Dot Com

Breaking

Friday, May 18, 2018

Jadual Waktu Berbuka Puasa & Imsak 2018 Negeri Kelantan


Jadual Waktu Berbuka Puasa & Imsak 2018 Negeri Kelantan | Hai, assalamualaikum dan selamat petang semua. Alhamdulillah, dah asar dah! Maknanya kita hanya perlu menunggu sekali lagi azan berkumandang dari masjid ataupun surau berdekatan menandakan dah masuk waktu berbuka. Jangan korang memandai pula pergi putarkan azan pula. Kena tengok waktunya juga kot-kot tetiba korang terdengar azan tu. Manalah tahu orang surau nak testing speaker kot ! Tak pepasal korang tak cukup sebulan puasa tahun ni.

Jadi kat sini ciktie share jadual waktu berbuka puasa dan imsak bagi Negeri Kelantan je lah ye. Untuk negeri lain korang boleh rujuk dekat website JAKIM. Klik je  >>Sini << Semoga ianya bermanfaat untuk kita semua



Lagipun dah tak lama dah ni ! Dah tak sampai 3 jam. Kejap je ni nak-nak kalau sibuk kat dapur memang tak akan terasa pun. Sedar-sedar dah nak berbuka. 

Tak terlambat lagi untuk ciktie ucapkan Selamat Berpuasa, Selamat Berbuka, Selamat Berterawih dan juga Selamat Bersahur pada korang semua. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelum ini. In Shaa Allah.. sama-samalah kita merebut melakukan kebaikan di bulan yang penuh mulia ini. 




1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox