Breaking

Monday, May 7, 2018

Interface Maybank berubah lagi

Interface Maybank berubah lagi | Sebenarnya dari minggu lepas lagi ciktie dengar rakan-rakan blogger yang lain bagitau interface Maybank ni dah berubah. Cuma masa tu tak berpeluang nak tak buka dan tengok sendiri lagi. Nak-nak pula ada orang bagitau ia dalam tempoh ujikaji lagi hehe.

Dan sekarang ni ciktie baru berpeluang untuk tengok ! Ok juga interface baru ni. Lebih mudah dan ringkas je rasanya on melalui phone ni. Senang pun senang kan?? 








5 comments:

  1. wahhh,download app teruslah mudah sikit

    ReplyDelete
  2. Lebih kurang cm CIMB dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. tak buka tengok lagi hii ..semua bank pakat tukar interface

    ReplyDelete
  4. Bagus tukar selalu, moga scammer tak terupdate nak tiru

    ReplyDelete
  5. owh.. tak perasaan pula.. sebab selalunya pakai apps untuk melakukan transaksi dek kekangan masa nak menghadap laptop

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox