Ada Apa Dengan BolehCompare.Com

Mei 29, 2018
Iya ! Ada apa sebenarnya dengan website BolehCompare.Com ini?? Macamana sebenarnya ia itu. Macam menarik je nama website ini. Macam nak compare kan ia dengan sesuatu. Tapiii apakah itu hehe banyak pula intro berkaitan soalan yang bermain-main di fikiran bila melihat nama website ini kan. Sebenarnya ada banyak yang kita tidak tahu tentang website ini. Dengan website ini juga sebenarnya kita boleh buat duit tau..

Buat duit dengan bolehcompare

Ok.. tak maulah membebel panjang-panjang hari ini.  Kalau korang nak tahu, BolehCompare.Com ini merupakan website yang menawarkan perkhidmatan perbandingan secara percuma untuk semua telco utama di negara kita, insurance, broadband, bank mahupun peranti pintar. Ia bukan saje membantu kita membuat perbandingan dari segi harga tapi juga tawaran yang bakal kita terima. Kelebihan dan kekurangan sesuatu produk itu juga akan dibuat perbandingan. Ia secara langsung dah membantu kita membuat pilihan yang tepat dan menjimatkan masa. Lagipun setiap kategori produk dan perkhidmatan yang ditawarkan itu sentiasa terkini. Pendek kata sentiasa di update.

Contoh paling simple macam sekarang ini, banyak website-website telco yang menawarkan pakej internet yang menarik. Kadang-kadang tu buat kita taktau samada nak still dengan telco yang sediada ataupun nak tukar ke telco yang lain. Bayaran yang dikenakan lebih kurang sama tapi tawaran yang diberikan itu yang kadang-kadang menyebabkan kita confused untuk memilih. Kalau ciktie ada kalanya tu terpaksa berfikir banyak kali dan ada kalanya langsung tak fikir dah.. buat tak tahu haha..nak buat camne. Semua menarik !! Nak pilih pun serba-salah jadinya. Kan pilih jadi camni tak pilih kan rugi haha

3 Langkah mudah yang ditawarkan BolehCompare.Com
  • Pilih kategori/jenis produk yang ditawarkan
  • Bandingkan produk tersebut dan buat pilihan yang terbaik
  • Isi borang dan diorang akan membantu kita macamana nak mohon
Lagipun website ini mesra pengguna. Dengan phone pun kita boleh layarinya. Kita pun tidak perlu susah-susah buka website banyak-banyak untuk buat perbandingan. Hanya dengan satu website didalamnya telah tersedia semuanya. Bukan satu dua kategori produk yang disediakan tapi lebih kurang 3 atau 4 kategori juga la. Kita hanya perlu pilih je. Masa dan tenaga pun tiadalah terbuang sangat.

Lagipun susah juga nak cari website yang membuat perbandingan dengan mengabungkan banyak benda camni. Biasa kita jumpa sesetengah website yang membuat perbandingan mengikut kategori produk atau jenis perkhidmatan je kan.

Buat duit dengan bolehcompare

Antara kategori/ jenis produk yang boleh dibuat perbandingan dan yang terdapat dalam website ini adalah :-

Telco
  • Kita boleh membuat perbandingan diantara broadband, postpaid plan (Phone Bundle) dan juga postpaid plan (Sim Only)

  • Dekat sini kita boleh pilih terus jenama mobile phone, jenis telco, data kuota, bayaran bulanan, harga phone, kapasiti device mahupun tempoh kontrak bagi postpaid plan (Phone Bundle)
  • Bagi sesiapa yang mementingkan komitmen bulanan ataupun data kuota tentukan saje pilihan yang dikehendaki nanti website ini akan senaraikan semua jenama telco yang terdapat padanya. Kemudian pilih dan isikan borang sebelum ianya dihantar ke dalam sistem.
  • Antara tawaran menarik yang terdapat  pada kategori ini :- 
pakej menarik  yang ditawarkan oleh TM

Kalau ambil pakej ini dekat rumah pun ok juga kan

  • Dekat sini juga kita boleh dapatkan maklumat lengkap mengenai beberapa plan broadband dari pembekal yang berlainan samada dari segi kontrak, harga, kuota ataupun kelajuan sesuatu pakej plan broadband yang disediakan.

Bank
  • Ok, yang dekat sini pula kita boleh membuat perbandingan antara credit Card, home loan dan juga personal loan.
  • Kemudahan kalkulator EMI disediakan untuk personal loan dan home loan bagi memudahkan kita membuat pilihan berdasarkan jumlah amaun pinjaman yang kita ingini dan berapa lamakah tempoh bayaran itu dibuat.

Insurans
  • Medical insurance dan motor insurance juga boleh dibuat perbandingan dekat sini. 


  • Dekat sini juga kita boleh membandingkan manfaat yang berlainan dalam pelan yang perlu kita bayar setiap tahun.
  • Bukan itu saja, untuk renew insuran kereta pun kita boleh buat dekat sini. Caranya mudah je iaitu :- 

  1. Layari website BolehCompare.Com (Renew Insurance) dan klik RENEW NOW
  2. Kemudian isikan borang yang disediakan untuk Quotation For Car Insurance Renewal


Macamana nak buat duit dengan BolehCompare.Com  
Senang je sebenarnya nak buat duit dengan website ini. Korang promote takpun invite je kawan korang. Sambil-sambil buat biskut raya itupun duit boleh masuk tau tapiii sebelum itu kenalah daftar dulu ye 😆 Tak daftar camne nak promote kan

Cara Daftar Bolehcompare.com
  • Buka link ini :--> SINI
  • Lengkapkan semua maklumat yang diminta. Isikan setiap field yang disediakan.
  • Pada ruangan kosong di Declaration of Applicant (Pengesahan oleh Pemohon) anda perlu tandatangan dekat ruangan itu !
  • Tandakan tick pada ruangan 'I have read, understand & agree to comply with terms & Conditions.' sebelum button submit registration.

Tak sampai dalam tempoh 24 jam pendaftaran berjaya dilakukan. Tapi sekiranya dalam tempoh 24 jam korang belum terima apa-apa pengesahan melalui e-mail. Sila hubungi 010-2585888 untuk dapatkan bantuan.

Cara buat duit
  • Buka website BolehCompare.Com
  • Klik pada menu utama, pilih 'Promote Now'
  • Kemudian pilih mana-mana kategori yang anda ingin kongsikan pada submenu bawah kategorinya

  • Sebaik saje paparan seperti dibawah dipaparkan. Klik 'Promote Now'

  • Seterusnya pilih laman sosial yang anda ingin kongsikan. Sesiapa yang berminat akan klik pada button 'I'm interested Sign Me Up' seterusnya mengisi borang yang disediakan.
  • Pilih Submenu 'Leads' seterusnya klik pada 'Leads Status' untuk melihat proses dan menyemak status permohonan mereka.

  • Dan untuk melihat komisen yang anda dapat, sila pilih 'Sales' !

Dah siap !! Amacam senang je kan. Jadi korang tunggu apa lagi ?? jom la sama-sama buat duit dengan BolehCompare.Com. Malas nak scroll panjang-panjang klik je >> SINI <<






Share this :

Previous
Next Post »

3 ulasan

  1. wow.... padat matlumat cik tie... baru tahu pasal bolehcompare ni... senang kan nak cari matlumat....nak insurans pun da plan sekali

    BalasPadam
  2. bagusnya ada apps macamni. tak la pening nak pilih yang mana

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com