Breaking

Tuesday, February 20, 2018

Semakan Daftar Pemilih

Semakan Daftar Pemilih | Perang bendera dah mula kelihatan dah sepanjang kawasan Pengkalan Chepa. Kawasan lain ciktie tak perasan mana lagi. Tak sempat nak jejalan lagi. Tapi kalau area jalan #PC ni memang dah kelihatan dah dari minggu lepas.

Oren, hijau biru! Meriah juga sesekali tengok. Sepanjang jalan kiri kanan dipacakkan bendera parti yang bakal bertanding. Dah terasa mood pilihanraya dah ni. Tapi pilihanrayanya bila ye? Dari tahun lepas bawalah ke tahun ni. Dengar kata ianya akan diadakan bulan Mac! Pastu dengar kata akan diadakan bulan Jun pula. Tapi apapun ianya akan diadakan sebelum raya nanti. Tak kisah lah bila ianya diadakan tu yang menjadi isunya sekarang korang dah daftar belum? Kalau belum derah-derah la daftar. Tak tau nak daftar macamana. Caranya kat sini ye..

Bagi yang dah daftar tu pula dah semak ke tempat anda membuang undi nanti dekat mana?? Ciktie dah semak dah! Tempatnya pun dekat-dekat area ni juga. Ciktie syorkan korang semak tempat membuang undi korang ni kena dekat mana. Bukan apa senang dah tahu tempat tu awal-awal. Tiadalah kalut sangat nanti. Lagi satu kot-kot mana tau korang nak tukar tempat membuang undi korang tu ke. Sempat lagi nak buat ni.

Kalau korang nak semak tempat membuang undi korang tu klik sesawang ini http://daftarj.spr.gov.my/defaultbm.aspx

6 comments:

  1. anak -anak gee paling suka sebab tengok kemeriahan bendera..hahahhah

    ReplyDelete
  2. dah check
    nasib ada dalam sistem
    :)

    ReplyDelete
  3. Saya bertugas masa PRU nanti..hehe

    ReplyDelete
  4. Saya bertugas masa PRU nanti..hehe

    ReplyDelete
  5. ijat da mula tanya dah.
    nape umah kita ni byk bendera.
    ha ha ha bukan la rumah aida, ciktie.
    di taman rumah ni.
    merata dah bendera umno.
    bahang PRU da sampai.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox