Breaking

Friday, February 16, 2018

Gong Xi Fa Chai

Selamat bercuti dan Selamat Tahun Baru kepada semua yang menyambutnya hari ini. Sorry baru sempat nak wish. Semoga tahun ini membawa lebih banyak kebahagiaan, kejayaan dan keceriaan buat kita semua.

Gong Xi Fa Chai
Nian Nia You Yu


Dah lama rasanya tak berpeluang tengok tarian singa ataupun tarian naga! Semoga tahun ini berpeluang la nak tengok.

Clear betul jalan dalam bandar Kota Bharu tengahari tadi. Seronok pula drive kalau jalannya camtu hehe. Susah nak dapat jalan dalam bandar lengang camtu. Nak-nak kalau kalau hari cuti tapi tadi tu mungkin sebab orang nak pergi solat Jumaat juga kot

Lengang

Lengang


4 comments:

  1. tadi pagi nampak ada tarian singa tapi kejap je dia menari sebab panas terik sangat.

    ReplyDelete
  2. Nanti Zumal send singa dengan naga

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox