Pernikahan Yuna dan Adam Sinclair di Puncak Rimba - Ciktie Dot Com

Breaking

Saturday, January 27, 2018

Pernikahan Yuna dan Adam Sinclair di Puncak Rimba


Tahniah Yuna dan Adam Sinclair!
Dah selamat bergelar pasangan suami isteri dengan sekali lafaz dalam majlis tertutup petang semalam. Semoga bahagia dan berkekalan hingga akhir hayat. Insyaallah,  aamiin. Cantikt lokasi tempat pernikahan mereka tu! Puncak Rimba, Bentong, Pahang.



Ciktie suka sangat tengok! Pelaminnya berlatarbelakangkan hutan semulajadi. Dengan kabusnya tu. Alahaiii  so beautiful! Kalau tak silap ianya bertemakan taman tropika kan..





Cantik sangat kan?? Kebetulan pula majlis pernikahan mereka tu baru lepas hujan. Itu yang nampak view berkabus tu. Memang wow sangat-sangat la! gojes sangat backdrop pelamin dia tu.  Oklah jom tengok gambar kahwin diorang.





 

 












8 comments:

  1. wah,,, menariknya... outdoor wedding... cantik sgt pelaminnya

    ReplyDelete
  2. sweetttttttttt sangat kan :D tapi kalau tutup sikit tengkuk tu dah elok sangat dah. hehe.

    ReplyDelete
  3. lawa sangat! memang lain dari yang lain

    ReplyDelete
  4. Wah, menarik konsep wedding dorang...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... bagai pinang di belah dua...

    Blogwalking ke sini dr Segmen yg sama...
    Jemput ke blog saya yea...
    iammasitahsamsudin.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cantiknya ala garden wedding Inc kemelayuan gitu

    ReplyDelete
  7. cantik sangat kan. Simple dan nice pelamin Yuna & Adam. Semoga berbahagia ke anak cucu untuk mempelai.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox