KayLiz Granola Bukan Sekadar Oat - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Tuesday, January 23, 2018

KayLiz Granola Bukan Sekadar Oat

Sedap juga KayLiz Granola ini! Pertama kali cuba terus jatuh hati. Tak sama dengan oat yang pernah ciktie cuba makan sebelum ini. Yang ini makan camtu je dah sedap. Kruk..krak..kruk..krak.. Sesekali rasa macam kunyah kacang pun ada hehe ralit! Nak-nak kalau tengok tv camni.


Apa Sebenarnya KayLiz Granola tu??
Sebenarnya KayLiz Granola ini adalah makanan untuk kesihatan yang berasaskan oat! Diperbuat daripada gabungan bersama oat, Chia Seed, potato sweet dan juga madu. Jadi ia bukan sahaja baik untuk mengawal kolestrol tetapi juga untuk memberi kita tenaga.

Seharian bekerja kadang-kadang tu jadual pemakanan kita tak menentu. Asyik berkejar ke sana ke mari akhir sekali kena gastrik. Nak-nak ciktie yang bekerja di tingkat 4 pejabat tiada lif ini. Kalau terlewat bangun atau bersiap jawabnya lambat la masuk pejabat! Bila dah lambat tu memang tak sempat beli sarapan. Kadang-kadang dah petang baru jumpa nasi. Jadi dengan pengambilan KayLiz Granola dalam 30 hingga 1jam sebelum bekerja ia mampu membekalkan tenaga sekaligus dapat meningkatkan prestasi kerja kita.


Cara penyediaannya pun mudah! Hanya perlu tambah susu je. Dah siap! Tak perlu nak tambah apa-apa dah. Sebabnya kandungan KayLiz Granola itu sendiri sudah mencukupi. Ia dah ada madu, dah ada potato sweet. Tapi kalau nak tambah bahan lain lagi boleh aje.. tak nak guna susu nak guna Milo pun boleh. Pendek kata boleh dipelbagaikan lagi. Rasa ia pun sedap sangat!


KayLiz Granola ini sesuai diambil oleh semua golongan terutamanya mereka yang terlibat dengan gaya hidup yang sibuk, nak cepat contohnya seperti pelajar, atlet.


Siapa yang nak diet, nak awet muda pun sesuai ni. Sebab kita tau peranan potato sweet itu sendiri mengenyangkan ditambah pula dengan susu.

Antara kelebihan lain yang dimiliki KayLiz Granola:-
  1. Mengenyangkan dan tidak mudah rasa lapar
  2. Membekalkan tenaga
  3. Baik untuk menstabilkan kolesterol
  4. Membantu mencegah penyakit jantung
  5. Baik untuk kesihatan usus (mencegah sembelit dan buasir)
  6. Mencegah kanser
  7. Menguatkan sistem imun badan
  8. Baik untuk kesihatan kulit
  9. Tiada bahan pengawet
  10. Tiada bahan pewarna
  11. Kandungan gula rendah
  12. Tiada gula tambahan

Dan kanak-kanak pun sesuai ni tau! Dari bagi diorang jajan tu lebih baik bagi KayLiz Granola ini hehe memang la rupa ia sebijik-sebijik camni. Sekali imbas ia macam kacang kan? Tapi sebenarnya bukan


Harga asal untuk se pack KayLiz Granola ini hanya Rm17.90 sahaja. Tetapi sekarang ia tengah promosi tau. Jadi harganya sekarang Rm15.90 je. Dapatkan segera sementara stok masih ada tau.

Renyah, enak dan sihat!

Dikeluarkan oleh :
Care Liz Resources
No.1723, Lorong 40 Taman Villa Lavender
Height, 70450 Seremban, Negeri Sembilan.

Untuk maklumat lanjut sila layari https://www.facebook.com/KaylizHQ/ atau boleh hubungi 011-1090 6902 / 019-6255 010




6 comments:

  1. Berbaloi sangat harga tu dengan khasiat dan kesedapannya. 😉

    ReplyDelete
  2. sukaa, baca entry ni sambil kunyah kayliz. hehe

    ReplyDelete
  3. ha'ah..dah rasa KayLiz Granola ni, sedap bangat..makan camtu pun ralit..time lapar, boleh la lapik perut dengan ni sebelum makan makanan berat...

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox