Segmen kembali ke sekolah bersama cikgu Ayu

11:50

Cepat je masa berlalu. Rasa cam baru je sekolah cuti tapi rupanya lagi 2 minggu sesi persekolahan  tahun 2018 nak mula dah. Sekejap sangat rasanya. Apapun selamat kembali ke sekolah ya adik-adik. Dan selamat kembali bertugas buat para pendidik khasnya cikgu Ayu. Semoga sentiasa sabar dan kuat melayan kerenah anak-anak bangsamu itu. Jangan pernah lelah menabur bakti dan juga jangan cepat putus asa ya. Tiap-tiap pelajar itu berlainan tahap kemahirannya. Apapun senyumlah selalu ya.



You Might Also Like

7 Readers ♥

  1. Selamat kembali ke sekolah untuk pelajar2 dan para pendidik.

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen. Moga ada rezekinya ^^

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen cik tie. happy new year!

    ReplyDelete
  4. Hana singgah dari segment yg sama... Done follow sini ^^

    ReplyDelete
  5. Welcome back to school!! hihi cuti sekolah hujung tahun ni tak lama macam selalu2..sebulan lebih sikit je :(

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana sudi join segmen ayu... dan terima kasih juga kata2 semangat untuk ayu itu... jom sama2 ayu blogwalking ke blog kawan2 yang telah join segmen ayu...

    http://www.ayuinsyirah.my/2017/12/senarai-peserta-segmen-kembali.html

    ReplyDelete
  7. mrs pip dtg melawat, dtg dr segmen yg sama. gudluck.

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist