Harga minyak minggu ini 14 hingga 20 Disember 2017 - Ciktie Dot Com

Breaking

Thursday, December 14, 2017

Harga minyak minggu ini 14 hingga 20 Disember 2017


Alhamdulillah!! Nasib baik juga tak isi minyak petang semalam. Kalau tak rugi juga la sikit walaupun tak banyak hehe. Sen-sen pun kalau main dengan banyak. Boleh jadi beringgit-ringgit juga kan.

Inilah senarai harga minyak  14 hingga 20 Disember 2017. Turun lagi! Harap-harap minggu seterusnya pun akan turun juga la biar sepadan dengan kenaikan yang dah naik sebelum ini.

Ron 97 - rm 2.52 (turun 5sen)
Ron 95 - rm 2.25 (turun 4 sen)
Diesel - rm 2.20 (turun 1 sen)


Rasanya ini dah masuk kali ke-3 harga minyak turun berturut-turut selepas kekal dengan harga semasa pada 30 November hingga 6 Disember 2017 yang lalu.



5 comments:

  1. yang naik akan turun
    yang turun pasti akan naik lagi... dan lagi hehehe

    pasrah jer la :P

    ReplyDelete
  2. Aa. Alhamdulillah. Kalau berterusan mcm ni lg ok. Mek harap sgt kerajaan dpt silingkan harga minyak kpd rm2 je.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Harap harap turun lagi ^^

    ReplyDelete
  4. Tabah dan terusss fokus demi masa depan..muahaha..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox