Harga minyak minggu ini 14 hingga 20 Disember 2017

09:50

Alhamdulillah!! Nasib baik juga tak isi minyak petang semalam. Kalau tak rugi juga la sikit walaupun tak banyak hehe. Sen-sen pun kalau main dengan banyak. Boleh jadi beringgit-ringgit juga kan.

Inilah senarai harga minyak  14 hingga 20 Disember 2017. Turun lagi! Harap-harap minggu seterusnya pun akan turun juga la biar sepadan dengan kenaikan yang dah naik sebelum ini.


Ron 97 - rm 2.52 (turun 5sen)
Ron 95 - rm 2.25 (turun 4 sen)
Diesel - rm 2.20 (turun 1 sen)


Rasanya ini dah masuk kali ke-3 harga minyak turun berturut-turut selepas kekal dengan harga semasa pada 30 November hingga 6 Disember 2017 yang lalu.



You Might Also Like

5 Readers ♥

  1. yang naik akan turun
    yang turun pasti akan naik lagi... dan lagi hehehe

    pasrah jer la :P

    ReplyDelete
  2. Aa. Alhamdulillah. Kalau berterusan mcm ni lg ok. Mek harap sgt kerajaan dpt silingkan harga minyak kpd rm2 je.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Harap harap turun lagi ^^

    ReplyDelete
  4. Tabah dan terusss fokus demi masa depan..muahaha..

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist