Back to normal

Disember 23, 2017
Back to normal dah! Setelah 13 hari rumah ni dikunjungi pasangan twin -Aira dan Adam. Sunyi pula rasanya tak mendengar bebelan dari mulut si kecil berdua tu. Naufal gan adiknya pun dah balik pagi tadi. Nasib baik la si akak Fatma sorang ni masih disini. Masih lagi menjadi penyeri rumah ni..

ciktie
Kami dah 5 bulan

Dalam tempoh yang singkat singkat ke?? kita dah dapat 5 anak buah. 3 lelaki 2 perempuan. Semoga semuanya sihat-sihat belaka dan membesar menjadi insan berguna bukan sahaja untuk diri sendiri tapi juga pada orang lain. Aamiin.

Ciktie

Ingatkan hari ini tiada sebarang catatan nak diterbitkan tapi rupanya siap juga satu yang ni. Memandangkan hari ini hari minggu. Kita nak berblogwalking ke blog kekawan je lahh. Selain untuk mengikuti perkembangan diorang, ini juga sebagai tanda penghargaan buat mereka yang tak jemu memberi sokongan pada ciktie. Jangan ingat memberi sokongan tu hanya perlu join GA, segmen je tau. Ini juga salah satu daripadanya. Maaflah kalau ada mana-mana blog  kekawan yang tak sempat ciktie kunjungi tu. Nanti kita usahakan supaya tiada yang tertinggal ya.

Hmm ok juga kan kalau dalam seminggu tu ciktie set sehari dua kalau free la untuk berblogwalking ke blog kekawan. Ataupun mungkin juga untuk tahun baru tu nanti kita boleh buat kelainan sikit pada mereka-mereka yang sudi  tinggalkan jejak kat sini ke kan 






Share this :

Previous
Next Post »

8 ulasan

  1. Comelnye twin. Semoga jadi anak yang soleh dan solehah dunia dan akhirat ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah, Aamiin.. thanks sudi singgah sini

      Padam
  2. comelnya..kita baru la nk jejak semula jejak2 ciktie nie haa..maaf ler ambik msa yg lma..haha

    BalasPadam
  3. Salam singgah.
    Semoga dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam
  4. wah..ada anak buah twin..sepasang pulak tu..jelez k.fiezz ;)

    BalasPadam
  5. Teringin nk dptkan twin babies...

    BalasPadam

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

My Ping in TotalPing.com