Berat Idea - Ciktie Dot Com

Breaking

Tuesday, November 14, 2017

Berat Idea


 Ushhh penatnya hari ni. Pagi tadi dah terlewat pergi klinik. Ada temujanji dengan doktor.. minggu lepas dah pergi dah tapi just untuk ambil darah. Tapi pagi ini untuk ketahui result darah tu camne. Tapi alhamdulillah !! Still mantain lagi la. Next  appointment lagi 3 bulan. Harap-harap result nya berpanjanganlah baik camni.

Tapi seriusly tadi ramai betul dekat sana. Gara-gara semalam cuti hari ini semua orang pergi berkumpul kat situ. Parking kereta pun penuh! Masuk-masuk je dah tak ada tempat nak duduk. Sandar je dekat dinding atau pintu tadi. Kesian tengok makcik-makcik yang terpaksa berdiri. Apalah salahnya kalau kita yang muda belia tu bangun dan bagi makcik-makcik tu duduk. Bukan kejap-kejap diorang kena berdiri tu. Kudrat mereka pun manalah kuat sangat macam kita-kita ni. Cuba bayangkan kalau mak kita yang terpaksa berdiri camtu. Memang sah-sah kita tak sampai hati kan?

Eehh tadi masa check saringan sebelum masuk jumpa doktor kan ada penimbang. So, kita naik la timbang kejap..berat badan kita dah naik la 3 kilo. Kira ok la !! Nak tunggu naik cam sekarang ni memang susah la. Biasanya paling berat 45kg je tapi tadi dah capai 48kg. Berat korang berapa ya?
Kalau ikut gambar ni agak-agak korang kat no.berapa ya??



6 comments:

  1. ekin obesiti tu yg pulun nak diet dr suruh diet hahahhaha

    ReplyDelete
  2. kadang2 berat tu tak menentukan sama ada kita gemuk atau kurus. hahaha

    ReplyDelete
  3. ringan nye..cik nor dah 60 kot..haha

    ReplyDelete
  4. saya susah naik tpi mudah turun. underweight.
    so bila naik tu mmg teruja juga! hehe

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox