Breaking

Sunday, October 15, 2017

Hari Sukan Negara Zon Pengkalan Chepa

Hari Sukan Negara Zon Pengkalan Chepa | Tak sempat nak snap gambar mana tadi. Sampai office pun dah terlewat sikit. Orang dah mula senamrobik dah 😨😨 ikutkan hati tak moh join dah, segan nak masuk 🙊🙊🙈

ciktie

Selamat Hari Sukan Zon Pengkalan Chepa. Tahun ni kitorang join aktiviti senamrobik je tak cam tahun sebelum ni. Yalahhh last minute sangat baru tau kan.

ciktie

Sebelum ini ada juga ternanti-nanti surat agihan ke apa² memo pasal hari sukan ni. Tapi memasing sepi tanpa berita je..

ciktie

ciktie

ciktie



4 comments:

  1. aa, tkde trima kan tahun ni untuk hari sukan negara

    ReplyDelete
  2. ke arah membangun rakyat sihat! hehehe, saya ni entah bila nak bersenam

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox