Doa Berbuka Puasa

13:50

Doa Berbuka Puasa | Alhamdulillah !! Hari ni dah masuk hari ke-2 kita menjalani ibadat puasa. Setakat ni semua orang ok ke atau dah dah ada yang tengah mengira jam ni?? Sabar ya.. nanti akan sampai juga masanya tu.

Bila dah sampai masanya tu jangan lupa doanya. 


Sepatutnya doa ni share semalam tapi semalam kelam kabut punya pasal tak sempat nak publish kan. Menu apa hari ni tu?? 

You Might Also Like

5 Readers ♥

  1. Akan dibaca setiap kali kita berbuka puasa.
    Mudah2an puasa dan doa2 kita diterimaNya.

    ReplyDelete
  2. menu hari ni mungkin bubur kacang 😁

    ReplyDelete
  3. Terima kasih untuk perkongsian ni. Selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  4. doa buka posa ni ada lagu tapi x sepopular lagu niat posa.. heheh

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist