Koleksi Goodies - Ciktie Dot Com
http://invol.co/aff_m?offer_id=50&aff_id=11334&source=deeplink_generator

Breaking

Thursday, December 29, 2016

Koleksi Goodies

cenderahati perkahwinan

Goodies | Antara koleksi goodies
 sempena majlis perkahwinan yang ciktie terima dalam minggu lepas. Macam-macam dah sekarang ni orang buat goodies. Kalau dulu-dulu ciktie ingat kalau pergi kenduri kahwin, dapat telur rebus je tapi sekarang dah macam-macam..ada orang bagi kuih bahulu, kekacang, gula-gula, cawan, mug, keychain, pin tudung, bekas rotan, cupcakes tak kurang juga yang bagi telur asim. 

Kreatif lah..bukan je jimat masa tapi jimat belanja juga kan goodies camni. Kita sebagai penerima pun happy je..

1 comment:

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Adbox