Thanks CP

12:02

hai korang
selamat tengahari. buat apa tu?? layan lagu ke..ehh ehhh macam layan movie je tu.
movie apa tu?? ok la kalau tak nak cakap.

Esok dah khamis, genap 2 minggu kat sini.
2 minggu juga dah tinggalkan office lama dan mulakan rutin harian kat sini. 
7 tahun 17 hari kat sana memang menyimpan pelbagai kenangan yang akan sentiasa segar dalam ingatan. Kenangan getir bersama-sama officemate, housemate dan rakan seperjuangan kat sana kan tetap ku kenang sampai bila-bila.

Duduk : Pn Nurul, Pn Saidatul, Mej Jamal
Berdiri : Pn Shikin, Lt Hairul, Mej Mad, Kol Nadzri, Mej Azman, Sjn Tinggom, Jai
Kenangan manis lagi dikenang, inikan pula kenangan pahit. Ianya kan tetap dibawa bersama. Terima kasih pada semua kawan-kawan kat sana terutamanya warga CP. Tanpa tunjuk ajar dan sokongan korang, tak mungkin diriku bisa bergerak sendiri. Terima kasih juga buat pengawai-pegawai di dalamnya kerana memberi kepercayaan kepadaku selama ini. Tanpa keyakinan korang, tak mungkin ku bisa membuat keputusan dalam setiap langkahku. 

Thanks everything for me. I love you all

Duduk 1 : Pn Zah, Me, Kak Liana, Kapt Suzi, Aflah
Duduk 2 : Mizan, Kak Sha, Pn Marini, Cik Wan, Pn Saidatul, Kol Nazri, Pn Nadia, Kak Syikin
Berdiri : Mej Nadzari, Chif Zali, Sjn Tinggom, Mej Jamal, En Dan, Kdr Hazila, Jai




You Might Also Like

2 Readers ♥

  1. rindu tempat lama ker????

    sudi-sudilah lawat blog saya
    http://85mutiarabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist