Wordless

Wordless : Perhubungan Yang Senyap

15:47
"aku suka hubungan yang senyap. tup2 jemput orang ke kenduri kahwin. baru best. baru orang jadi tertanya-tanya siapa pasangan...
Drama

Sinopsis drama solatku, hidupku, matiku

00:19
Akhirnya hujan juga malam ni.. walaupun sekejap je tu dah cukup memadai. Alhamdulillah, syukur pada-Mu Ya Rahman, Tuhan yang telah mencipta...
Office

Permohonan Menduduki Peperiksaan Skim Perkhidmatan Penolong Pegawai Tadbir Gred N27 (PSL)

10:00
Tahun sebelum ni dah ambil. Tahun lepas pun dah ambil. Tahun ni insyaAllah ambil lagi. Harap-harap tahun ni lulus la. Dah lama sangat paper...
Office

Thanks CP

12:02
hai korang selamat tengahari. buat apa tu?? layan lagu ke..ehh ehhh macam layan movie je tu. movie apa tu?? ok la kalau tak nak cakap. ...
Wordless

Wordless : Awak

11:19
Awak, kita senyum masa nampak awak tadi. Dalam hati kita cakap sendiri "moga awak senyum kat kita balik" Tak sangka awak balas ...
Wordless

Wordless : Kadang-kadang

01:36
ya, betul !! sebenarnya kita jadi baik sebab Dia atau kita jadi baik sebab sesama kita. sesama kita dan kerana Dia :) insyaAlla...
Office

Cuaca di Kota Bharu

01:29
Alhamdulillah.. petang tadi suhu badan dah semakin baik berbanding petang semalam. Pening kepala pun dah beransur pulih berbanding sebelu...
Light Red Pointer

Bloglist