Wordless

Wordless : Jangan putus asa sebelum berjuang....

16:26
Apapun yang berlaku..berjalanlah tanpa henti..hadapilah ia semua sebelum kau tersungkur jatuh. Dan bila kau dah tersungkur itu jangan terla...
Wordless

Wordless : Hati Yang Kotor

15:02
 
Office

4 hari 3 malam di Hotel Guest and Spa, Lukut, Negeri Sembilan

07:48
Sebenarnya cik tie nak sambung certa sikit lagi masa kursus yang dah masuk tahun lepa s ni . Bab kursus, tak da hal. memang ok !! Cuma ada ...
2015

Kad atm di kampung

10:30
Seronoknya cik tie tengok orang minggu ni. Berseri-seri dan asyik tersenyum je. Bonus masuk katakan.. Br1m pun ramai yang dapat. Alhamdulil...
Wordless

Wordless : Belajar dari kepayahan

14:01
Salam jumaat korang semua kita semua kuat menghadapi semua semua kemungkinan dalam hidup ini *-* ketahuilah bahawa setiap kesukaran yan...
Segmen

Segmen "Jom Masuk Ke Bloglist Shahril !"

11:56
Syaratnya : 1. Follow blog shahril. 2. Letakkan URL blog shahril di bloglist anda masing masing. 3. Buat entry: Let...
Makan

Roti Kering

15:02
Tak sangka..terbeli juga roti ni. Kalau ikutkan memang dah lama cik tie teringin nak tapi asal singgah kedai je mesti tak ambil. Dulu kal...
Makan

Breakfast Nasi Lemak

09:49
Ini jelah menu breakfast cik tie uk hari ni. Semalam cik tie tak breakfast . Tak sempat nak tapau nasi lemak ni tu yang postpone ke tenga...
Resepi

Resepi Mudah Sambal Ketuk

20:00
Akhirnya merasa juga cik tie sambal ketuk ni. Dah lama mengindam tapi semalam baru dapat. Nasib baik housemate cik tie nak buat he...
Makan

Lunch Hari Ini

15:30
Tengahari ni cik tie memang terasa lapar sangat- sangat walaupun pagi tadi cik tie dah siap makan nasi lemak gan ayam goreng. Tah...
Wordless

Wordless : Sahabat Sejati

14:36
Light Red Pointer

Bloglist