Kain Prada Lace

15:53

Nak acting la hehe..  
acting kat sini je. Tak nak kat tenpat lain. Nanti kan lain lak jadinya.
  
ctnoraishah

Kain ni jenis kain Prada Lace. Edisi terhad tau kombinasi warna biru dan kuning. 
Cantik sangat. Belum jadi baju lagi dah cantik, kalau dah jadi baju lagi-lagi lah cantik kan.. 
mau tak cantik harganya je dah RM120. Upah jahit tah berapa la pula..apapun tak sabar rasanya nak hantar pergi jahit. Hmmm..kalau buat baju kurung moden mesti meletop ni. Tapi dari membazir baik buat baju kurung je, kan... anytime akan pakai.

Teng's puan..
Dah jadi baju nanti saya snap pict




You Might Also Like

2 Readers ♥

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
SATU pun jadi lah ! hehe.

Light Red Pointer

Bloglist