Aku

Tag: 25 random facts about me

15:18
hurmmm..sebenarnya kiter telah ditag oleh Asmar Arafad ! ! Dah dekat sebulan baru sekarang nak baru perasan. Apa da..n i pun kira sesi bay...
Doa

Doa semasa hujan

16:41
Alhamdulillah, dari semalam hujan mencurah-curah membasahi bumi Dato Keramat. Rahmat dari Yang esa sempena hari jumaat juga kan. Dah lama r...
Maulidur Rasul

Cuti Peristiwa

16:38
Yea..yea esok dah cuti hujung minggu. Tulak pula cuti umum nak wat apa la yae cuti 3 hari ni nanti hehe tapi tak terlambat kot tuk kita  ...
Jozan

Tahniah Jozan !!

14:07
Akhirnya terjawab sudah siapa yang berjaya mengunguli juara Maharaja Lawak Mega 2012. Bertempat di Stadium Tertutup Majlis Bandaraya Johor B...
Segmen

Caera First Giveaway

13:05
  Hurmm hadiah yang saya nak adalah Peplum Glore dress by PolkadotChamber
Doa

Doa Waktu Pagi

08:19
Selamat pagi semua.  Sebelum memulakan kerja tuk pagi ini. Apa kata kita sama-sama aminkan dan hayati doa kat bawah ini. Semoga keberka...
Stress

Alahai..

14:20
 Apa kes la ni?? Dari tadi asyik benda alah ni je yang mau keluar. Masa-masa camni la ia nak wat hal. Nak search internet pun susah. 2/3 ka...
Light Red Pointer

Bloglist