Hari Raya

Raya Haji

15:34
Pagi tadi sampai kl terus masuk pejabat. huhu.. peningnya kepala ku rasa ..ingatkan nak sambung cuti lagi. Tetapi bila mengingatkan cuti da...
Office

Noorliana Isa

15:36
Hurmmmm.. lawa tak? lawa kan..kan. dalam hati berbunga seribu rasa hik..hik.. korang rasa apa yang lawa? orangnya or bajunya hehe
Hari Raya

Sambutan Hari Raya Peringkat Cawangan

15:31
Tinggal esok sehari lagi kemudian semua umat Islam akan menyambut Hari Raya Korban. Tapi hari ini kita nak kongsi 1 / 2 gambar semasa sambu...
Agama

9 Zulhijjah

13:08
Ada sesiapa nak puasa esok tak?? Esok Khamis bersamaan 9 Zulhijjah 1433H. Beruntung tau sesape yang berpuasa sunat khamis disamping berpuas...
5S

Audit 5S MAMPU

12:53
Selamat pagi semua. Sarapan apa pagi ni yae?? Pekena nasi dagang kelantan sedap ni nyum..nyum.. mekasih pada En. Mohamad Dan sebab belanja k...
sukan

KELANTAN tak patut MENANG Piala Malaysia 2012

12:45
Tahniah kepada pasukan KELANTAN kerana berjaya merangkul kejuaraan  Piala Malaysia 2012 , Sabtu lalu. Dan sudah semestinya ianya memberi s...
Agama

Al Quran Wanita

16:43
Ya, Allah cantiknya al-quran ni. Macam-macam warna pula tu. Rekabentuknya pun cantik. Memang sesuai betul tuk golongan wanita yang sememang...
Makanan

Makan..makan

15:04
Alhamdulillah, enak bangat sih kuihnya tu nyum..nyum..tak cukup satu. Lagi 2 kita ambil hehe.. Terima kasih banyak ya Pn. Normizan. Semoga ...
Motivasi

Selamat Pagi Semua

10:41
Selamat pagi semua hehe rajin-rajinkanlah diri kita untuk melaksanakan kerja kita hari ini. Jangan bermalas-malasan hihihi yang penti...
Ibu

Oh Ibuku..

16:51
Tengah sibuk-sibuk godek certa kat  fb tengahari tadi, kita terjumpa gambar karikatur ni.  Menarik jugak tuk dikongsi bersama. Tapi ada ke...
Renungan

7 Kalimah

14:40
Abu lait pernah berkata,"Sesiapa yang menjaga dan mengingati tujuh kalimah ini maka ia mulia disisi Allah S.W.T dan malaikat serta dia...
Light Red Pointer

Bloglist